im going to be hiking in some mountains in the next week so this blog is gonna be pretty dead cos i’ve been too busy to set up a queue. hope you all have a good week!

(Source: neonjungleworld)

lavieavantlamort:

Facts

pink-vulva:

ima good friend because u can tell me anything and i won’t make u feel embarrassed or ashamed! u could say some shit like ‘girl i been having this weird discharge for like the past week’ and i’ll be like ‘wow babe are u okay?’ instead of ‘DAMN BITCH EWWW WTF’. 

i may not have the best physical stamina but i can kiss for hours. days. give me a glass of water and some lip balm and we’ll be there for weeks baby

(Source: princess-aries)

i am in so much pain sosososo much pain FUCKING Uterus omg omg so painful im just lying on the floor cos i cant do anything else i might be sick THERE IS NO ONE IN THE HOUSE

DO NOT EVER ARRANGE TO MEET SOMEONE IRL WHO IS FROM FLORIDA

rnaiden:

they could be a gator

how do you determine if someone is too old to date?

@Anonymous

awkwardvagina:

I have a handy chart I like to use for this exact dilemma 

(Source: studiosnacks)

esports2k14:

kuraby:

esports2k14:

kuraby:

esports2k14:

kuraby:

bedforddane:

movie theatre bathrooms

what the fuck why the absolute fucking shit does this set of 3 pictures of tiles in public toilets have over 6,000 notes why WHY WHY this disgusts me. is this how far we’ve come as a human race? hmm yes, i sure do love these patches of dirty disease infested tiles i need to SHARE THIS WITH THE WORLD i juust dont understand? is it some kind of fucked up joke? because im not fucking laughing. i dont give a shit about your shitty fucking tiles

its because theyre neat looking theyre a cool shade of seafoamish green lax

theyre just stupid green bathroom tiles you see fucking everywhere

people post and reblog pictures of the sunset and that happens on a daily basis 

BUT THE SUNSET LOOKS GOOD

everyone has different ideas of what they find appealing 

i like this photoset i think that the colours and patterns are aesthetically pleasing. and i think that if people can look at things like tiles in a bathroom and still find something pretty in them thats a good thing, and a nice way to lead your life

londongrimshaw:

[falls in the shower] parkour

cecstrong:

blackoutofgretely:

cecstrong:

hey straight people how’s that going for you?

fine actually. how’s being intolerant of nature’s choices going for you?

it’s going real great! i don’t understand why the leaves fall off the fucking trees in the winter and it pisses me off

(Source: kimmyybabiee)

A blowjob isn’t given with your mouth, it’s given with your heart

My boyfriend trying to get head (via marrowack)